9.01.2013

สนทนาภาษาอังกฤษรับอาเซียน

A : Our manager wants to take us out for dinner in the middle of the month.
เอ ผู้จัดการจะเลี้ยงอาหารเย็นพวกเรากลางเดือนนี้
B : Is there some good news he wants to break to us? I’m really looking forward to it.
บี. จะมีข่าวดีอะไรหรือ ฉันกำลังลุ้นอยู่เลย
A : I haven’t a clue.
เอ. ฉันไม่ยังไม่รู้เลย
B : I’ll keep the time open. I hope it’s good news about work.
บี ฉันจะรอเมื่อถึงเวลา หวังว่าจะเป็นข่าวดีนะ
A : 這個月中主管請我們到餐廳吃晚飯。
B : 要宣布什麼好消息嗎?真令人期待。
A : 這個我也不清楚。
B : 我會預排時間,希望是工作上的好消息。




-------------------------------
私たちのマネージャーは、月の途中で夕食のために私達を取るしたいと考えています。 B:彼は私たちに休憩したいいくつかの良いニュースがありますか?私は本当にそれを楽しみにしています。 :私は手掛かりを持っていない。 B:私がtしておこう

No comments:

Post a Comment