8.19.2013

สนทนาภาษาอังกฤษรับอาเซียน



A : OK. Next let’s take a look at this pie chart that represents customer satisfaction.

เอ โอเค ต่อไป นี่กราฟวงกลมแสดงถึงความพึงพอใจของลูกค้า

B : Can you please explain the results of the analysis?

บี. ช่วยอธิบายผลการวิเคารห์หน่อยได้ไหม

A : No problem. Red is for satisfied customers, blue means they are dissatisfied and yellow means they have no opinion.

เอ. ไม่มีปัผญหา. สีแดงหมายลูกค้าพอใจ สีน้ำเงืนคือไม่พอใจ สีเหลืองคือลูกค้าไม่มีความเห็น


B : It looks like our customers’ level of satisfaction has improved a lot.

บี ดูเหมือนว่าลูกค้าขิงเราจะมีจำนวนนที่พอใจเพิ่มขึ้นเรื่อยๆ


A : 接下來,請讓我們看這張圓餅圖,這是我們顧客滿意度調查的結果。
B : 請你說明一下分析結果吧。
A : 沒問題,紅色部分代表顧客很滿意,藍色部分代表不滿意,黃色部分則是無意見。
B : 看起來,我們的顧客滿意度有大幅提升喔!


No comments:

Post a Comment