8.17.2013

สนทนาภาษาอาเซียน

A : Someone called complaining about poor customer service.

เอ มีคนโทรมาบ่นเกี่ยวการบริการที่ไม่ดี
B : What happened?

บี. เกิดอะไรขึ้น
A : They said the person on duty at the front desk was asleep.

เอ. พวกเขาพูดว่าเจ้าหน้าที่ที่อยู่ด้านหน้าหลับอยู่
B : It was probably Alice, this isn’t the first time either.

บี. อาาจะเป็นอลิซ. ที่แน่ๆ ไม่ใช่ครั้งแรก


A : 有人打電話來,抱怨客服不佳。
B : 是怎麼一回事?
A : 他說昨天值班的櫃台人員打瞌睡。
B : 是愛麗絲吧,她已經不是第一次了!


No comments:

Post a Comment